Kwaliteit & Klacht
Kwaliteit
Wij staan allebei geregistreerd in het BIG-register, het officiële medische beroepsregister. Dit betekent dat wij als bevoegde zorgverleners voldoen aan de wettelijke eisen om de beschermde beroepstitel van verloskundige te mogen gebruiken en zelfstandig in het beroep te werken met alle voorbehouden handelingen die daarbij komen kijken.
Ook zijn wij aangesloten bij de beroepsvereniging Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen (KNOV) en staan wij ingeschreven bij het Kwaliteitsregister Verloskundigen. Dit houdt in dat wij onze kennis en verloskundige vaardigheden up-to-date houden en blijven uitbreiden om onze zorg en expertise hoogwaardig en kwalitatief op peil te houden.
BIG-registratienummer Aziema: 59931841303
BIG-registratienummer Ouafila: 99930609703
Samenwerking
Klachtregeling
Het kan voorkomen dat zich een situatie voordoet waar een klacht over is. Mocht dit het geval zijn, gaan wij hier graag met je over in gesprek. Al gedurende het zorgtraject en vooral aan het einde evalueren we uitgebreid over de geleverde zorg en wij staan altijd open voor feedback. Wij hebben er vertrouwen in dat de relatie die we gaandeweg hebben opgebouwd dit ook mogelijk zal maken en jij je veilig voelt om je verhaal te kunnen neerleggen bij (één van) ons.
Mocht dit niet het geval zijn en we komen er samen niet uit, kan je ook terecht bij de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Deze is onpartijdig, onafhankelijk en voorziet van de nodige ondersteuning en advies in de bemiddeling bij het vinden van een oplossing binnen een vertrouwelijk kader. Neem dan contact op via: klachtverloskunde@cbkz.nl en zie voor meer info: www.klachtverloskunde.nl